شرکت سلیم صنعت سپاهان با تولید بهترین کیفیت مواد دیرگداز در کشوربا استفاده از صرفه جوئی در مصرف مواد اولیه ، درصدد جلب رضایت کامل کلیه صنایعی که با دمای بالا کار می کنند می باشد.

گواهینامه ها

اطلاعات تماس

03132374601

ایران - اصفهان - شهرک صنعتی مورچه خورت

info@salimsanat.ir

نمایشگاه ملی فولاد

نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران

نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با محوریت نمایشگاه بومی سازی، توسعه تکنولوژی و افزایش توان تأمین برگزار می شود. انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، این رویداد ملی را به عنوان بزرگترین گردهمایی تولیدکنندگان، تامین کنندگان، بازرگانان و متخصصان صنعت فولاد ایران طی 4 روز از 17 الی 20 دیماه 1397 در برج میلاد تهران برگزار می کند.

مراسم افتتاحیه

مراسم افتتاحیه و جشنواره ملی فولاد طی یک روز در ۱۷دیماه سال جاری در سالن همایش های برج میلاد تهران و نمایشگاه بومی سازی نیز طی ۴ روز از ۱۷ تا ۲۰ دیماه در سالن های نمایشگاهی برج میلاد شروع بکار می کند.

مراسم افتتاحیه و جشنواره ملی فولاد طی یک روز در ۱۷دیماه سال جاری در سالن همایش های برج میلاد تهران و نمایشگاه بومی سازی نیز طی ۴ روز از ۱۷ تا ۲۰ دیماه در سالن های نمایشگاهی برج میلاد شروع بکار می کند.

جشنواره ملی فولاد همراه با سخنرانی، پنل های تخصصی و اهدای جوایز ملی فولاد خواهد بود و در نمایشگاه بومی سازی نیز تولیدکنندگان فعال کشور در کنار تأمین کنندگان حضور خواهند داشت.

شرکت کنندگان در جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد می توانند علاوه بر حضور در کارگاه های تخصصی، سخنرانی ها و پنل های تخصصی، مذاکرات تجاری به معرفی کارنامه بنگاه تولیدی خود در حوزه بومی سازی بپردازند و در فضایی تخصصی در جریان توانمندی شرکت های داخلی در حوزه بومی سازی، توسعه تکنولوژی و ساخت داخل قرار گیرند.

 

ویژگی نمایشگاه: حمایت و تکمیل بانک اطلاعاتی تأمین کنندگان

یکی از ویژگی های این رویداد توجه ویژه به شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و شتاب دهنده ها در حوزه بومی سازی است که با تکمیل بانک اطلاعاتی تأمین کنندگان، فرآیند ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان تسهیل می گردد و حتی در مواردی حمایت مالی از تأمین کنندگان صورت می گیرد. بنابراین، نکته قابل توجه در این جشنواره و نمایشگاه، پذیرش ریسک بومی سازی توسط فولادسازان و شرکت ‌های بزرگ معدنی و حمایت آنها از داخلی سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز است که برای اولین بار در کشور اتفاق می افتد.

 

ترکیب نمایشگاه 

تأمین کنندگان در نمایشگاه ملی بومی سازی در ۷ گروه بندی صورت می گیرد:

  • مکانیک شامل قطعات و تجهیزات مکانیکی
  • سیالات شامل قطعات و تجهیزات پنوماتیکی، هیدرولیکی، تاسیساتی، روانکارها و آزمایشگاهی
  • برق شامل قطعات و تجهیزات برقی، الکتریکی، ابزار دقیق، اتوماسیونی و آزمایشگاهی
  • مواد شامل مواد مصرفی، مواد اولیه، استحصال پسماندها و فروآلیاژها
  • نسوز شامل انواع جرم ها، نسوزها و تجهیزات وابسته
  • انتقال مواد شامل قطعات و تجهیزات مرتبط با انتقال مواد نظیر نوار نقاله ها و رول ها
  • تحقیق و پژوهش شامل متالورژی، فرایند، انرژی و محیط زیست به معرفی توانمندی های خود می پردازند و جلسات و هم اندیشی های کاری بین مدیران شرکت های فولادی و تأمین کنندگان صورت خواهد گرفت.

تولیدکنندگان بزرگ کشور همانند فولاد مبارکه اصفهان، ذوب آهن اصفهان، فولاد خراسان، فولاد خوزستان، هلدینگ کاوه پارس، میدکو، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، فولاد آلیاژی ایران، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، فولاد یزد، فولاد غرب آسیا، فولاد امیرکبیر کاشان، فولاد متیل، صنایع ورق های پوششدار تاراز، شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، فولاد صنعت بناب، کاوش جوش، خوارزمی، فولاد کاوه جنوب کیش، فولاد هرمزگان و برخی دیگر از شرکت های فولادی و شرکت های فعال در حوزه تامین زنجیره فولاد نیز همگی در این نمایشگاه حضور دارند و یک ارتباط شبکه ای بین شرکت های فولادی و تأمین کنندگان در پلن نمایشگاه تعریف شده است.

حامیان و مشارکت کنندگان

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) حامی نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران هستند و هلدینگ فولاد مبارکه اصفهان نیز از حامیان اصلی این رویداد ملی می باشد.

نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران همچنین با مشارکت فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، فولاد خراسان، هلدینگ میدکو، هلدینگ کاوه پارس، فولاد هرمزگان، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد کاوه جنوب کیش، فولاد غرب آسیا، فولاد یزد، فولاد غدیر ایرانیان، فولاد یزد، فولاد آلیاژی ایران و تعدادی دیگری از تولیدکنندگان و تأمین کنندگان فولاد برگزار می گردد.

 

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *