شرکت سلیم صنعت سپاهان با تولید بهترین کیفیت مواد دیرگداز در کشوربا استفاده از صرفه جوئی در مصرف مواد اولیه ، درصدد جلب رضایت کامل کلیه صنایعی که با دمای بالا کار می کنند می باشد.

گواهینامه ها

اطلاعات تماس

03132374601

ایران - اصفهان - شهرک صنعتی مورچه خورت

info@salimsanat.ir

مواد نسوز refractories material

مواد دیرگداز ، مواد دارای مقاومت حرارتی هستند که در دماهای بالا پایدار هستند و خواص فیزیکی و شیمیایی آنها در این دماها حفظ می گردد .

مواد دیرگداز گرانبهاء هستند و هرگونه خرابی در این مواد باعث افزایش زمان تولید ، از بین رفتن ادوات و در برخی موارد باعث از بین رفتن محصول می گردد .

نوع دیرگداز مصرفی بر روی میزان مصرف انرژی و کیفیت محصول تاثیر می گذارد . بنابراین انتخاب نوع دیرگداز برای کار برد های معین بسیار مهم می باشد .

دیرگداز ها همچنین برای فرآیند ایمن در تولید مواد ضروری است ، نباید برای پرسنل خط تولید و کسانی که آنها را نصب می کنند شرایط خطرناک ایجاد کنند . ضمناً دیرگداز ها نباید در شرایط استفاده شدن و هم پس از اینکه بصورت زباله صنعتی در می آیند موجب آلودگی زیست محیطی شوند .

شرکت دانش بنیان سلیم صنعت سپاهان تولید کننده انواع مواد نسوز مورد نیاز صنایع فولاد بخصوص مواد نسوز مصرفی در ماشین ریخته گری مداوم  CCM  می باشد . محصولات تولیدی این شرکت به شرح زیر است

 

1- پودر قالب ریخته گری که در گرید های مختلف بسته به شرایط ذوب کارخانه فولادسازی تولید و عرضه می گردد

2-ماسه مجرای کرومیتی مجرای پاتیل و تاندیش که بسته به حجم پاتیل در درصد های مختلف کرومیتی از ده درصد کرومیت تا 33 درصد کرومیت با کیفیت مورد رضایت مشتریان محترم تولید می شود .

3- ملات سبز کرومیتی دریچه کشویی اسلایدگیت که بصورت پودری و خمیری با کیفیت تولید و عرضه می شود

4- پودرایزوترم و بازوترم که جانشین بسیار خوبی برای سبوس برنج و خام میباشد به این صورت که این محصول با توجه به کارایی بهتر نسبت به سبوس خام و برشته برنج و با توجه به گران بودن سبوس برشته و خام استفاده از پودر ایزوترم صنعتی پاتیل و تاندیش با عنوان رادکس مقرون به صرفه تر می باشد .

5- جرم ها ی نسوز آلومینایی و جرم روکش تاندیش که بسته به محل مصرف در کوره ، پاتیل و تاندیش تولید و عرضه می گردد .

 

سخن پایانی

شرکت سلیم صنعت سپاهان از شرکت های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری منیر اسپادانا  سال ها در زمینه واردات اقلام مصرفی کارخانجات فولادسازی مشغول به فعالیت می باشد.

از جمله محصولات صنعت سلیم می توان به پودر ریخته گری ؛ ملات سبز؛ ملات سبز کرومیتی ؛ ماسه مجرای پاتیل ؛ پودر ایزوترم ؛ نازل تاندیش ؛ غلاف ترموکوبل ؛ جرم های نسوز آلومینایی اشاره کرد.

شما عزیزان برای دریافت مشاوره و دریافت اطلاعات کامل در زمینه خرید کلیه محصولات سلیم صنعت همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

تلفن تماس دفتر فروش

                                                                                  03132374601

 03132374602

 

 

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *