شرکت سلیم صنعت سپاهان با تولید بهترین کیفیت مواد دیرگداز در کشوربا استفاده از صرفه جوئی در مصرف مواد اولیه ، درصدد جلب رضایت کامل کلیه صنایعی که با دمای بالا کار می کنند می باشد.

گواهینامه ها

اطلاعات تماس

03132374601

ایران - اصفهان - شهرک صنعتی مورچه خورت

info@salimsanat.ir

توسعه دیرگدازها در گذر زمان

سال 1950 ، تکامل و استفاده از دیرگدازهای منیزیایی به همراه کربن . این دیرگداز ها با دیرگدازهای دولومیتی و بصورت ترکیبی استفاده می  شوند . این دیرگدازها در ابتدا برای کوره های اولیه اکسیژنی توسعه یافتند . تقریبا در همان سال ها خلوص منیزیا به عنوان یک فاکتور مهم مورد توجه قرار گرفت و دانه های منیزیایی باخلوص بالا و با درصد بور کم بصورت وسیع مورد استفاده قرار گرفت در این نوع دیرگدازها نسبت آهک به سیلیس 1-3-2 است . سال 1980 دیرگدازهای منیزیا گرافیتی توسعه یافتند . در ابتدا این دیرگدازها با درصد کربن بیشتر وسپس با اضافه کردن افزودنی های آنتی اکسیدان میزان کربن باقی مانده در این نوع دیرگدازها افزایش یافت . در سال های اخیر ، تمایلات به سمت استفاده از دیرگدازهای مهندسی افزایش یافته است . این نوع دیرگداز ها دارای مکانیزم های سایش خاص هستند . دراین نوع دیرگدازها افزودنی هایی از جمله اکسید آهن خالص و کربنات منیزیم فیوزد در مقادیر کم اضافه میشود تا ویژگی های خالص در آجرها بوجود آید این افزودنی ها عمدتاً کمتر از 6 درصد کل مخلوط را تشکیل می دهند هنگامی که دانه های منیزیایی زنیته شده درشت تر شوند دیرگدازها مقاومت خوردگی بهتری پیدا می کنند .

شرکت دیرگداز سلیم صنعت سپاهان تامین کننده مواد نسوز فولاد سازی به شرح زیر میباشد

جهت مشاوره در زمینه مواد نسوز و متالورژی با شماره 03132374601 دفتر فروش سلیم صنعت سپاهان تماس حاصل فرمایید .

سخن پایانی

شرکت سلیم صنعت سپاهان از شرکت های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری منیر اسپادانا  سال ها در زمینه واردات اقلام مصرفی کارخانجات فولادسازی مشغول به فعالیت می باشد.

از جمله محصولات صنعت سلیم می توان به پودر ریخته گری ؛ ملات سبز؛ ملات سبز کرومیتی ؛ ماسه مجرای پاتیل ؛ پودر ایزوترم ؛ نازل تاندیش ؛ غلاف ترموکوبل ؛ جرم های نسوز آلومینایی اشاره کرد.

شما عزیزان برای دریافت مشاوره و دریافت اطلاعات کامل در زمینه خرید کلیه محصولات سلیم صنعت همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

تلفن تماس دفتر فروش

                                                                                  03132374601

 03132374602

 

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *