شرکت سلیم صنعت سپاهان با تولید بهترین کیفیت مواد دیرگداز در کشوربا استفاده از صرفه جوئی در مصرف مواد اولیه ، درصدد جلب رضایت کامل کلیه صنایعی که با دمای بالا کار می کنند می باشد.

گواهینامه ها

اطلاعات تماس

03132374601

ایران - اصفهان - شهرک صنعتی مورچه خورت

info@salimsanat.ir

تخلخل مواد دیرگداز porosity

تخلخل ظاهری apparent porosity اندازه گیری حجم تخلخل های باز است این تخلخل های باز می توانند بوسیله ی یک مایع پر شوند .

تخلخل ظاهری بر حسب درصد نسبت به حجم نشان داده می شود . این خصوصیت یکی از خصوصیات مهم دیرگدازهایی است که در تماس مستقیم با مذاب و سرباره هستند . تخلخل ظاهری پایین مطلوب است زیرا این مساله از نفوذ مواد ناخواسته به داخل دیرگداز جلوگیری می کند همچنین بهم پیوسته بودن تخلخل ها ، تاثیرات مهمی بر رفتار دیرگداز ها دارد . عموما در شرایطی که تعداد تخلخل ها برابر باشد تخلخل ها با ابعاد کوچک تر مطلوب ترند به هرحال اندازه گیری واقعی تخلخل واقعی که در آن حجم تخلخل های بسته نیز محاسبه می شود ایده مناسبی برای آگاهی از خصوصیات مواد مانند زینته شدن است . تخلخل دانسیته بالک و دانسیته ی ظاهری جامد از ویژگی های حیاتی اشکال دیرگداز است .

سخن پایانی

شرکت سلیم صنعت سپاهان از شرکت های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری منیر اسپادانا  سال ها در زمینه واردات اقلام مصرفی کارخانجات فولادسازی مشغول به فعالیت می باشد.

از جمله محصولات صنعت سلیم می توان به پودر ریخته گری ؛ ملات سبز؛ ملات سبز کرومیتی ؛ ماسه مجرای پاتیل ؛ پودر ایزوترم ؛ نازل تاندیش ؛ غلاف ترموکوبل ؛ جرم های نسوز آلومینایی اشاره کرد.

شما عزیزان برای دریافت مشاوره و دریافت اطلاعات کامل در زمینه خرید کلیه محصولات سلیم صنعت همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

تلفن تماس دفتر فروش

                                                                                  03132374601

 03132374602

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *