شرکت سلیم صنعت سپاهان با تولید بهترین کیفیت مواد دیرگداز در کشوربا استفاده از صرفه جوئی در مصرف مواد اولیه ، درصدد جلب رضایت کامل کلیه صنایعی که با دمای بالا کار می کنند می باشد.

گواهینامه ها

اطلاعات تماس

03132374601

ایران - اصفهان - شهرک صنعتی مورچه خورت

info@salimsanat.ir

دیرگداز چیست ؟

دیرگدازها مواد غیرآلی ، غیرفلزی و مقاوم در برابر حرارت هستند که این مواد می توانند در مقابل عوامل ساینده و یا خورنده در دماهای بالا مقاومت کنند .

این عوامل خورنده و ساینده می توانند در حالت جامد ، مایع و یا گاز باشند به خاطر شرایط متنوع محیطی ، انواع متنوعی از دیرگدازها با خواص متفاوت ساخته شده اند .

دیرگدازها از مواد پخته شده ، مواد شیمیایی و انواع چسب های کربنی تشکیل شده اند . این مواد دارای گستره شیمیایی هستند و دارای اشکال مختلفی نیز هستند (ترکیب شیمیایی و اشکال استفاده از دیرگدازها بر اساس کاربرد های گوناگون آنها تعیین می شود .

شرکت دانش بنیان و تولیدی سلیم صنعت سپاهان تامین کننده انواع مواد دیرگداز مصرفی در صنایع فولاد ایران و سایر کشور ها می باشد

این شرکت با دارا بودن کارشناسان فنی در زمینه متالورژی و مهندسی مواد آمادگی خود را جهت مشاوره در زمینه ی مواد نسوز فولادسازی را اعلام می نماید .

لیست محصولات تولیدی این شرکت به شرح زیر است .

ماسه کرومیتی مجرای پاتیل و تاندیش

ملات سبز کرومیتی جهت صفحات دریچه کشویی و نازل های داخلی و بیرونی بصورت ملات سبز پودری و خمیری

پودرریخته گری که جهت روانکاری قالب ریخته گری تیوب های مسی و همچنین با سرباره گیری موجب افزایش کیفیت سطح شمش فولادی تولیدی می شود .

پودر ایزوترم و بازوترم پاتیل و تاندیش که جایگزین بسیار مناسبی برای سبوس برشته و خام برنج میباشد هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ آلودگی و هم از لحاظ کارایی بر سبوس برنج خام و برشته ترجیح دارد .

ضمنا شرکت سلیم صنعت سپاهان آمادگی ارسال نمونه محصولات نسوز را جهت تست در خط ریخته گری شرکت های فولادسازی را دارد و کارشناسان فنی و مهندسی مواد و نسوز این شرکت امکان حضور در خطوط تولید فولادی و ارائه هرگونه مشاوره در زمینه نسوز را دارند .

 

سخن پایانی

شرکت سلیم صنعت سپاهان از شرکت های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری منیر اسپادانا  سال ها در زمینه واردات اقلام مصرفی کارخانجات فولادسازی مشغول به فعالیت می باشد.

از جمله محصولات صنعت سلیم می توان به پودر ریخته گری ؛ ملات سبز؛ ملات سبز کرومیتی ؛ ماسه مجرای پاتیل ؛ پودر ایزوترم ؛ نازل تاندیش ؛ غلاف ترموکوبل ؛ جرم های نسوز آلومینایی اشاره کرد.

شما عزیزان برای دریافت مشاوره و دریافت اطلاعات کامل در زمینه خرید کلیه محصولات سلیم صنعت همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

تلفن تماس دفتر فروش

                                                                                  03132374601

 03132374602

 

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *